Renginys: Prekių ženklų istorijos vertos filmo

Advokatų profesinė bendrija “Žabolienė ir partneriai METIDA” kartu su Lietuvos nacionaline Martyno Mažvydo biblioteka organizuoja nemokamą renginį, kurio metu diskutuosime apie prekių ženklus, kurie gali prišaukti sėkmę arba visiškai sužlugdyti. Ar tikrai prekių ženklas yra stiprus ginklas versle, kuriuo įgyjamas pranašumas prieš konkurentus? Ką reikėtų žinoti prieš kuriant savo prekių ženklą? Kiekvienas pranešimas lyg trumpas filmas apie savo patirtį: prekių ženklų atneštą sėkmę, skaudžias nesėkmes ir reputaciją.

RENGINIO PROGRAMA

  • 9:00 – 9:30  Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
  • 9:30 – 10:00 Ieva Čepononė, BIOK rinkodaros vadovė | Nuo meilės iki neapykantos vienas žingsnis: BIOK laboratorijos prekių ženklų meilės paieškos
  • 10:00-10:30 Olga Belova, SBA strateginio marketingo direktorė| Meilė trunka trejus metus. O kiek trunka meilė prekių ženklams?
  • 10:30 – 11:00 Laura Vagonė, „Lapės vestuvės“ vestuvių planuotoja | Tema tikslinama
  • 11:00 – 11:30 Kavos pertrauka
  • 11:30 – 12:00 Liūnė Storoženkaitė, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ vyr. teisininkė, ES prekių ženklų ir dizaino patentinė patikėtinė | Ilgai ir laimingai. Sėkmingai apgintų prekių ženklų bylos
  • 12:00 – 12:30 Arijus Katauskas, „Nova Media“ vyresnysis partneris | Meilės vardu. Skaitmeniniai verslo pėdsakai: kas valdo jūsų reputaciją


REGISTRUOTIS: 

Dėl didelio susidomėjimo, vietų nebeliko, todėl dalyvių registraciją kol kas sustabdėme.

Informuojame, jog šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Daugiau apie slapukus skaitykite čia. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.